2009. május 14., csütörtök

Hurrrrrrááááá!

Doktor néni kiszedte a varratokat. Természetesen (dehogy természetes) nem plasztikai sebészesen varrta össze a kis kacsómat. Damn you!
Most jön a fizikoterápia.
Udvariasan és ártatlanul rebegő pillákkal megkérdeztem, hogy fűzhetek-e. Mondta, hogy igen, én meg nem árultam el, hogy nem csak hétfő óta, ahogy a fenyegetésem szólt, de már vasárnap is "molyoltam". (Pszt, nehogy eláruljatok)!
Na, csak alakul ez, mint az a bizonyos púpos gyerek... One armed banditből (= fél karú rabló) lassan-lassan kétkezes leszek.
Hátha ettől a Nap is kisüt.
Puszi nektek aggódóknak, biztatóknak, szurkolóknak, szóval mindenkinek, akinek van még arca!!!

14 megjegyzés:

Roberta írta...

Ha az ember nagyon akar valamit, az mindig sikerül:-)))
Örülök, hogy gyógyul a kezed és várom az alkotásaidat!!!

Unknown írta...

Ez nagyon jó hír Kandy! Örülök, hogy gyógyul a csodabogyókat gyártó kacsód, és most már egyre jobb lesz!

Kata írta...

Örülök a jó hírnek!!!!
Kíváncsian várom a legújabb gyönyörűségeidet :))))))

BéKata írta...

Jajj de jó, most már "legálisan" is fűzhecccc.... alig várom, hogy láthassam az újdonságokat!! Persze ahhoz még a gépedet is el kéne vinne PC-klinikára....

Tiszi írta...

Hurrá bizony!!! :D Örülök neked! :D

Ági mama írta...

Hurrá!! de azért légy óvatos!!!

kandy írta...

Drága Csillagok!
Cseppet sem gondolom magam unalmasnak, amikor azt írom, hogy nagyon aranyosak vagytok, köszönöm szépen.
Legyek óvatos? A másik kezem is bedurrant, mivel mostanában csak az volt, de aszonta a doki néni, hogy az nem operálós. Mily mázli! Attól még fáj.
Az alkotásaimat meg csak várjátok türelemmel, mert a képolvasóm változatlanul sz...
Tényleg elhagy most már az úrinő mivoltom. Olyan tehetetlen düh van bennem, hogy csak na. Ilyen átkozottul kiszolgáltatottnak lenni...

Maya írta...

Tegnap még azt írtam volna, hogy na végre, hogy jobban vagy, de ma már látom, még nem teljesen :-( most megint csak légfűzés jön ? vagy fejben fűzés, ne add fel, én 7 hónapig csak fejben festettem, de most újra festek, és megmondom őszintén isteni!! Ne add fel.....

kandy írta...

Maya, miért (nem festettél)? Jaj, pedig olyan szépek. Eljátszottam a gondolattal is, hogy mit festetnék veled. De nem. Csak fejben.
Puszi neked.

Maya írta...

Nehéz kérdés ez, miért nem festettem, akartam én nagyon is, de bekerültem a gyöngyök bűvöletébe, uralták a tudatomat, háttérbe szorítottak mindent (na jó, csak viccelek). Nem tudom az igazi okát, nem volt nekem semmi bajom, csak talán az alkotói válság :-) valami mindig visszafogott. Mondd nyugodtan, ha tudok olyat, amilyet szeretnél, festek neked szívesen!!

kandy írta...

Mayácska, jaj, má, de tündér vagy! Nincs hozzá elég nagy képernyőm, hogy merjek kérni. Még futok pár kört előtte. Addig elégíts ki (már bocsánat) másokat! ((Úristen, de jó lenne!))Azé a dupla zárójel, hogy lásd, nagyon halkan rebegtem el ezeket a szavakat.
Ja, ha csak alkotói válság, akkor nincs baj.
Bár valami apropóján a múltkor elfilóztam, hogy hány komoly szerelem férhet bele az ember életébe. Ha ez a kettő - gyöngy és festés - ilyen libikókásan váltják egymást, akkor az eszelős.
Puszi, drága!

Maya írta...

Tudnék mesélni a vergődéseimről :-)a fiúk öröm ujjongásban törtek ki, mikor leszedegettem az ecseteimet, hurrá, anya fest!!!! De te csak halkan szedegessed össze az erődet :-) lassan de készen leszek a Mona képével!

kandy írta...

Szurkolok, Maya!!!

Unknown írta...

Kopp, kopp... van itthon valaki?:)Csak azért kopogtatok, hogy megtudjam jól vagy??! Mert hiányzol és a szövegeid is... nagyon szeretem olvasni...és a bogyóóóóóóóid!!!:D