2009. június 22., hétfő

Szépség

Esküszöm, kamukirálynőnek fogok már tűnni. Dél óta kísérleteztem ezeknek a képeknek a feltöltésével. Először nem sikerült, majd az internet is meghalt néhány órára. Ha nem az én gépem sz...kodik, akkor központilag. Pár csepp eső és meghal minden.
Nem baj, ezt, ha kell, gyöngyszemenként fogom feltölteni, mert annyira szerelem. A gyöngy színe először, aztán meg a lánci szőröstül-bőröstül.
Ezen dolgoztam eszelősen (ezt pontosan tudom) a műtétet megelőző héten. Be is fejeztem!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Maya írta...

Ez már egy teljesen kész nyaklánc, és milyen klassz! Nagyon tetszik a színe is! Nem értem, nekem miért nincsenek ilyen színeim. Ezek föld színek, szépek :-))

kandy írta...

Igen, Mayácska ez azon kevesek közé tartozik, amit befejeztem, mert halálos a kapcsolatunk, másrészt tudtam, hogy a műtét után egy darabig semmit nem fogok csinálni. Ez az egyik legszebb szín, amit valaha láttam.
Épp ma este őrjöngtem, hogy eltűnt ez a gyöngyöm és fogalmam sincs, h mi lesz, mert elkezdtem egy "megrendelést" és nem tom befejezni. Most is akartam venni, de nincs sehol. Eddig is vadászni kellett. Brühühü.