2009. július 2., csütörtök

Színes léggömbök




...meg a jó "öreg" Campos. Hányféleképp megcsináltam már, de ilyen "tisztára" még sosem.
Micsoda gyönyörű színűek, ugye? Mondjátok, hogy csapodár vagyok, de én ebbe is halálosan szerelmes vagyok. Tán a legjobban.
Mennyit lobbiztam ezekért a színekért az Eránál. Kicsit tán ideges is volt tőlem, de ha tudta volna, mekkora örömet szerez velük - remélem nem csak - nekem. Nem kell mindig kaviár! Lüszteres, irizáló, transparens, meghatározhatatlan, ismeretlen színek...Jaj! Olyan jók ezek is, a mindig volt "pure" színek.
Kitaláltam, hogy ezt olyan lánc láncra teszem, mert a gyöngylánc nekem macera, de ezt meg nem tudom. Naaa, valaki!!!

11 megjegyzés:

Kata írta...

Ezek a bogyeszok valami mesések!!!
Épp azt figyeltem meg az előző alkalommal, hogy eddig szinte minden láncod gyöngylánc volt, kíváncsi lennék egy láncos megoldásra is!!!!!! :))))))))

Tiszi írta...

Igazad van! Kellenek nekünk a "pure" színek. ;)Gyönyörűeket csinálsz!!

Unknown írta...

Csodálatosak ezek a színes léggömbök!! Nagyon tetszik egyenként és együtt is! És szerintem is kellenek nekünk a "pure" színek!!!:)

BéKata írta...

Puritán színek - de egyáltalán nem puritán látvány. Gyönyörűek külön-külön is, de így együtt a virtuális lánc-láncon... Húdekafaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Maya írta...

Fantasztikusan tiszta formák és színek, nagyon tetszik!!!

Ági mama írta...

Tátva marad a szám tőlük!!!!

kandy írta...

Lányok, nagyon köszönöm!!! Úgy örülök, hogy nektek is tetszenek ezek a színek (kizárólag ebben áll most a "truváj"), mert volt olyan hang, hogy "miért gondolod, hogy ez bárki másnak is tetszene?"
De akkor igen! Boldog vagyok! (Úristen, ezt le tudtam írni ebben a reménytelenül pokoli hangulatomban! Pici fénysugár).

Bely írta...

Szuperek, még még még ......
Sok ilyen szépséget csinálj még.
Nagyon jók a színek.

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Káprázatos színek, csodás kdolgozás!

Dóra írta...

A lánykám jele a lufi :)

Nagyon szuperek! A kitartásod meg külön!

Roberta írta...

Csodásak és a színei is!!!!!